lördag, mars 19, 2011

Nästa tema

Den här veckan bad jag Pierre Pocs, vinnaren i senaste tävlingen att föreslå temat och här kommer det!

NÄSTA TEMA
Det tema som ni får sätta tänderna i den här veckan är PÅ G. Och som Pierre själv skrev, ger det er lite olika tolkningsmöjligheter - det kan ju dels vara något/någon som är på gång, men även saker som börjar på G. Det är upp till er att tolka veckans uppdrag!

Från och med midnatt, då jag publicerar nästa inlägg (och som blir den 130:e omgången av trissen!), kan ni börja lägga upp era trissar på nya temat

Hälsningar från Helena

3 kommentarer:

Camilla Olsson sa...

Synd att jag inte är vaken då. Inlägget är klart och väntar på att jag ska vakna tidigt och länka upp det hos dig. ÄNTLIGEN har jag fotat för temat igen. Det var ett tag sedan sist.

Axart sa...

Trevligt tema, gör mitt bästa. Som (nästan) alltid med färska bilder.

AX

Pia sa...

Hihi, la upp en triss i natt men det kom jag inte ihåg i morse så nu har jag två. Sorry!