söndag, januari 13, 2013

Fototriss del 204: Så här ser det ut där jag är


Välkomna - nu startar 2013 år första Fototriss! Jag ser fram emot ett spännande och innehållsrikt trissår med er, ett par nyheter berättade jag om i förra inlägget, titta in här ifall ni inte läst det redan.

VECKANS TEMA...
... är SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Så hur ser vintern ut hos dig just nu? Snö eller barmark? I stad eller skog. Visa ditt vintriga här och nu med tre nytagna bilder.

Fyra gånger per år kör vi det här temat och varje årstid dokumenteras, det här blir den 18:e gången! Här finns alla tidigare gånger samlade.

 REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Hälsningar,
Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 204: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR





Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

20 kommentarer:

Tina´s PicStory sa...

great pic! :)

Misswhatsit sa...

Roligt att trissen är igång igen:)
God fortsättning på det nya året!

Jah Hollis sa...

Ja, då var årets första bidrag till Fototriss på plats.

Anonym sa...

Kul att köra igång trissen igen. God fortsättning!!

agnetha sa...

Jaha en timme in på söndagen och redan fullt upp här. Hade tänkt att fota imorgon på promenaden ute i skärgården. ja ja vi får se jag blir väl nummer 500 av deltagare. Fast egentligen kvittar väl det! Vi ses imorgon :)

Anita - Malta sa...

Fint foto i svart/vitt där spåren visar rakt framåt. Precis som du, framåt och full av ideér. Så roligt att du fortsätter att hålla oss igång även 2013.

Firas sa...

I'm up..
Have a look and say @
http://firaszphotography.wordpress.com/2013/01/13/natures-song/

Cheers :)

Stare Ström sa...

Trevligt att du är tillbaka! God fortsättning på 2013!

Annemor sa...

Morsomt at det er i gang igjen.Flott bilde.
HA en fin dag.
Mormor

CAMILLA FOTO sa...

Jätte kul att fototriss är igång igen. Alltid kul att klicka runt bland alla fina trissar :)

Min fotogen sa...

Nu är alla helgerna slut och det är dags att börja fota igen. Bra start med fototrissen!

Önskar Er alla ett fint år !
Bertil

akson sa...

Dags även för mig att dra igång med fototrissandet! Har saknat det de senaste året. Därför kör jag på igen!

Perfekt sätt att utveckla sitt kollektions seende!

Vi ses!

Maria Lundmark Hällsten sa...

Kul att det börjat igen... har saknat utmaningarna du ger oss :)

Nilla sa...

Gott nytt år!

Linda sa...

Nu har jag lämnat mitt bidrag...första gången jag är med här :-)

Linda

Kicki sa...

Då var jag klar då! Kul att det är igång igen!:)

Beppan sa...

Är det fler än jag som har problem att kommentera på wordpressbloggar??

Eva B M sa...

Mitt första fototrissförsök.

MalinKa sa...

Första gången någonsin som jag FOTOTRISSAR. Så roligt det här ska bli. =)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Kul att det är igång igen, ska försöka vara så flitig jag kan med fototrissandet. Min något sena för denna vecka är ute först nu.