lördag, mars 16, 2013

Nästa tema

Tack för alla vackra blå toner ni bjöd på i senaste omgången, färgteman är alltid roliga tycker jag! Och ett stort tack till alla er som kommenterade på min egen triss! Jag hinner tyvärr inte besöka alla deltagare själv, men jag är jätteglad att ni tar er tid att kommentera hos mig ändå - jag uppskattar verkligen det ni skriver.

NÄSTA TEMA...
... är BYGGNADER & ARKITEKTUR. Oavsett om man bor på landet eller i stad kan man hitta spännande motiv här - en sliten lada, ett funkishus eller ett pampigt gammalt byggnadsverk, det är bara att se dig omkring och du kommer hitta byggnader och exempel på arkitektur i alla dess former. Du behöver ju inte tänka hela byggnader, utan kan visa upp vackra detaljer osv.

Jag har fått några frågor gällande Fototrissintervjun som jag berättade om i början av året och jag vill bara berätta att det kommer att komma, men jag har tyvärr inte haft tiden för att sätta igång det här projektet. Jag har de två första trissprofilerna som ska presenteras klara, så jag hoppas kunna inleda intervjuserien inom en inte allt för lång framtid :)

Välkomna att börja länka era bidrag när nästa inlägg publiceras här vid midnatt. Om ni vill kan ni som komplement även lägga en länk till era trissar på Fototriss Facebook-sida, jag presenterar ju alltid veckans tema även där och den som vill kan skriva en kommentar till det inlägget och lämna en länk till sitt bidrag.

Hälsningar
Helena


4 kommentarer:

Jane sa...

Det blir ett spännande tema :)
Trevlig lördag!

Madelein - Mother of six sa...

Åh vad kul! jag har varit ute och fotat i solen idag så det passar ju bra då :-)

ulrika langbakk sa...

Då var mitt triss uppe.

Violen sa...

Ett tema som passar mig perfekt. Kom hem från Burma för några dagar sedan med massor av bilder på pagoder och nu kunde jag använda dem direkt! Tala om tur!