lördag, april 13, 2013

Nästa tema

Tänk vad många olika teman ni hade i förra trissen, det var jättekul att kika runt och gissa! Det jag valt som veckans tema hämtade jag också hos en av er deltagare, nämligen Erik Semlan.

NÄSTA TEMA...
... är SKYLTAR. Jag har alltid tyckt det varit kul att fota skyltar och nu vill jag se hur kreativa ni kan vara när ni fotograferar för veckans tema! Leta alla möjliga sorters skyltar och plåta dem ur alla möjliga vinklar. Lycka till!
Omgången startar i vanlig ordning vid midnatt mot söndag.


Hälsar en krasslig Helena

5 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Ett tacksamt tema för oss som bor i stan. Här är det inte långt till motiven.

Jah Hollis sa...

PS. Krya på dig! DS.

Elisabeth sa...

Vilket roligt tema! =)
Jag tog en bild på en rolig skylt idag! Den kommer att finnas i min triss! =)

jacglenphoto sa...

Blir borta ett litet tag från trissandet då jag inte hinner och så är min dator på lite uppdatering så jag får hålla ig till en lite skrutt där jag inte har tillgång till mina bilder tyvärr ..
Kommer dock tillbaka ..

Anna-Lena sa...

Kul tema... men svårt, tänkte jag. Hur ska man få någon snits på det? Ska nog inte vara med den här veckan. Äsch... det gick inte att hålla sig.
Blev en triss ändå. Eller två.