lördag, januari 24, 2015

Fototriss del 288: Prickar

Välkomna till årets andra omgång av trissen!

VECKANS TEMA...
... är PRICKAR. I bilden här har jag hittat prickar i arkitektur, när jag tittade uppåt och gick nära fasaden på en byggnad. Var hittar ni prickiga mönster? Se er omkring och upptäck prickarna som finns runt omkring er!

Precis som vanligt kan ni också vara med i Fototriss på Instagram, samma tema som i bloggen. Använd hashtaggen #fototriss när ni är med där.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till med fotograferandet och glöm inte bort att besöka varandra och titta hur andra har tolkat temat!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 288: PRICKAR
 

5 kommentarer:

Anni sa...

Förlåt Helena, jag har strulat till mina länkar ordentligt idag, först länkade jag hit och sedan blev det en mobilsidelänk, men till sist fick jag till den rätta. Sudda gärna de två som är fel, tack!

Borgmästaren sa...

Tjoho! Älskar denna typ av teman som brukar resultera i stor variation i trissarna! Roligt!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

@Anni: det är fixat nu!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

@Borgmästaren: vad kul! :)

Marcella sa...

Nämen, nu lyckades jag få upp bilderna i tid på bloggen, men då går jag och glömmer att länka dem!
Här är länken om någon viss se mina alster:
http://blogg.fumei.se/?p=3502