lördag, maj 02, 2015

Fototriss del 300: vi firar med tävling!

www.coolstuff.se/nyheter

Varmt välkomna till den 300:e omgången av Fototriss! Det känns helt otroligt att jag suttit här 300 gånger under årens lopp och hittat på ett tema åt er - i juni är det hela sju år sen jag startade Fototriss! Några av er som deltar har varit med från allra första början och det är värt en eloge, men lika glad är jag för att det fortfarande hittar hit nya deltagare. Tack alla!

JUBILEUMSTÄVLING
Jubileet firar vi med tävling och vinsterna kommer från min utmärkta samarbetspartner Coolstuff, som också hängt med i många år här i Fototriss. Hos Coolstuff kan man hitta presenter till både stora som små, eller kanske något till Mors dag som snart är här igen.

Ni trissar precis som vanligt och lägger upp tre bilder på temat, det enda extra ni behöver göra för att ha chansen att vinna ett av tre presentkort, är att ni länkar till en valfri nyhet hos Coolstuff: http://www.coolstuff.se/Nyheter.


VECKANS TEMA...
... är temat som återkommer här en gång varje årstid: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Så det ni ska visa i era trissar är alltså hur våren ser ut just där du är, just nu. Tänk till lite extra nu när det är tävling hur ni sätter samman era tre bilder, så att de hänger ihop och bildar en fin fototriss!


REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till valfri produkt bland Coolstuffs nyheter
  3. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  4. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan 

VINSTERNA
Tre presentkort från Coolstuff går till de tre finalister som får flest röster i omröstningen.
1:a pris   Presentkort värde 1 200 kr
2:a pris   Presentkort värde 500 kr
3:e pris   Presentkort värde 300 kr
Ev vinstskatt betalas av vinnarna.


GÄSTDOMARNA
Jubileet till ära kommer det vara en trio gästdomare denna gång, som kommer välja ut tre finalister var bland alla er som deltar. Gästdomarna är Anna-Lena, Borgmästaren och Åke. Tack ska ni ha för att ni ställer upp som domare!



TÄVLINGSPERIOD
Tävlingen pågår från rdag fram till onsdag 6/5 kl 19.00. När tävlingen stängts kommer 9 finalister att utses av gästdomarna
och därefter blir det en omröstning där ni utser de tre vinnarna.


Lycka till allihop!
Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :  : : : : : : : : : : : : : : : : : : : 

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 300: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR




11 kommentarer:

Anni sa...

300 gånger! Det är ju helt fantastiskt! Stort grattis till jubiléet och stort tack för att du orkar driva detta!

Ser att jag själv är med för 214:de gången, det är inte illa pinkat det heller.

Åke sa...

300 Fototriss!!! Helt otroligt! Grattis Helena på ditt 300 jubilar :)
Ser att jag "bara" deltagit blyga 157 gånger. Mitt första tema var: Skruvat som var: Nr 143. Oj vad spännande och nervöst det var, jag fick 6 st kommentarer :) Fantastiskt bra att du driver Fototriss!

Stare Ström sa...

Hoppas du orkar hålla på länge till!!!

Annemor sa...

Takk for at du har holdt ut og så ser jeg frem til nye 300 :)
Mormor

Åke sa...

Det slår mig att studera tillbaka i din eminenta utmaning, samtidigt som jag studerar deltagarnas bilder... Men går det inte att komma åt din första Fototriss? Hade varit kul att se de första som var med...

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

@Åke: Jodå, den första omgången finns här: http://fototriss.blogspot.se/2008/06/frsta-omgngen-av-fototriss.html

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Anni och Åke: Fantastiskt att ni hänger med!! Det är ju ni hängivna trissare som gör att jag fortsätter år efter år :)

Stare Ström och Annemor: jag kämpar på ett tag till, så länge inte deltagarantalet blir alltför lågt. Men 300 omgångar till, det kommer det inte att bli :)

Spanaren sa...

Detta är veckans höjdpunkt att få se på din bild och andras bilder. Jag njuter, jag lär, jag tänker, jag ser och jag bara är i fotot *ler*

Grattis till den 300:ande gången och jag önskar på många många år till.

/ kram

Ps Synd bara att inte alla har lagt in fält för namn och webbadress men de kanske får nog många kommentarer ändå eller ...

irene sa...

Hej. Är det ok att ha med fler än en triss? Om inte kan du väl ta bort en av mina så det blir bara en kvar?

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Hej Irene!
Det är helt okej att lägga upp flera trissar på temat :)

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Spanaren: Tack och så roligt att läsa dina fina ord om Fototriss! :)